avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72837.96 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Piątek, 27 czerwca 2008 | Komentarze 4

MASA KRYTYCZNA

Takiej kumulacji nieprzyjemnych zdarzeń to już dawno nie mialem.
Najpierw urwałem kabel z licznika, potem uchwyt tylnej lampy, następnie, gdy wyruszyliśmy na ulice katowic, zeszlo mi powietrze z przedniego koła a gdy zacząłem pompować, to szlag trafił pompkę :/
Tu z pomocą (i swoją pompką nadjechał pmol- dzięki!!) - na szczęście nie było dziury w dętce, wystarczyło napompować - przynajmniej tyle. Pozostali uczestnicy masy - nie było ich dzisiaj wielu - wakacje czy co? - solidarnie poczekali, po chwili jechaliśmy dalej już w komplecie :)

Po masie tradycyjnie do WPKiW, a tam - riksze! Gapa ze mnie, zdjęcia nie zrobiłem, ale pogadaliśmy trochę, może przyjadą za miesiąc :)

sebekfireman | 15:57 sobota, 28 czerwca 2008 | linkuj No dla mnie 27 czerwca również był dniem nieprzyjemnych zdarzeń rowerowych
vanhelsing
| 12:12 sobota, 28 czerwca 2008 | linkuj No fakt, bardzo mało Was było... Gdyby zrobić taką masę jak w Nowym Jorku.. :D
| 23:08 piątek, 27 czerwca 2008 | linkuj :D Co nas nie zabije, to nas wzmocni :)
djk71
| 22:43 piątek, 27 czerwca 2008 | linkuj Rzeczywiście, to nie był Twój dzień. Niektórzy by się mogli zniechęcic do rowerów po takich przygodach, ale Tobie to nie grozi... :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa umies