avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 71783.61 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.71 km/h - a co się będę spieszył;).

sakwy i przyczepki

Piątek, 28 grudnia 2012 | Komentarze 1

Mam taką komórkę przy mieszkaniu, do której ostatnimi czasy coraz trudniej wejść z racji coraz to większej ilości zalegających w niej gratów... Wczoraj postanowiłem ten bajzel nieco uporządkować. Dzisiaj skończyłem - jest lepiej :). To co być może kiedyś się przyda, załadowałem na EW, który tam też zresztą stał i wywiozłem do garażu.
Eh, fajnie się śmigało z tą przyczepką; rozmarzyłem się rozmyślając sobie w drodze o dalekich rowerowych eskapadach...

Dobra, dobra, czas zejść na ziemię...;)

A, no i do pięiu kółek udało się dzisiaj dokręcić:).

Piątek, 14 września 2012 | Komentarze 5

"Tato a co to jest ta orientacja?" - czyli dojazd na BSOrient
Na szczęście się wypadało i nawet słońce czasem zaświeci. Przyjeżdżam z pracy. Szykujemy się na BSOrient. W ostatniej chwili Michał, który do końca się wahał, postanawia jednak z nami pojechać; szybko uzupełniamy bagaż o jego rzeczy i jazda na dworzec.
Czekamy na pociąg © art75

Koleje Śląskie sprawnie nas dowożą do miasta Łazy. Stąd jeszcze jakieś 10-12 km do bazy rajdu w Błędowie.
Ruszamy w drogę, idzie nam gładko aż do Nie-go-wo-nic (jak dla mnie bardzo karkołomna nazwa, zapamiętam ją wreszcie kiedyś?)

Tutaj niestety wybieram niewłaściwą drogę, co zmusza nas do przełaju błotnistą drogą przez las przy zapadającym zmroku. Na domiar złego łapię gumę w tylnym kole, jest za ciemno, żeby brać się za wymianę, więc dalej pcham rower a chłopaki powoli jadą do przodu. Przedzierając się przez chaszcze podziwiamy rozgwieżdżone niebo nad nami, za to nie za bardzo widać jakiekolwiek światła świadczące o bliskości zabudowań. Postanawiam skontaktować się z Bazą, umawiam się z Kosmą na telefon, gdy dojdziemy do jakiegoś punktu, który pozwoli określić nasze położenie.

Wreszcie jest! Dojeżdżamy do pomnika, który, jak się nazajutrz okaże, jest jednym z PK na trasie rajdu i co ciekawe, został opisany przez Organizatorów naszymi nickami - co komu pisane, to go nie ominie;). Jedziemy (idę...) jeszcze kawałek i spotykamy się z Moniką i Tomkiem, którzy wyjechali nam naprzeciw i dowożą nas do Błędowa. Dzięki wielkie z tego miejsca jeszcze raz!

Na miejscu jest już część ekipy; niektórych znam, a tych, których nie miałem okazji spotkać wcześniej, w zasadzie też bez trudu rozpoznaję - ot magia BS;)

Michałowi różne myśli kłębiły się w głowie i zanim poszedł spać po obfitującym we wrażenia wieczorze, pyta: "Tato, a co to jest ta orientacja?"
"Jutro się, synu, wszystkiego dowiesz;)"

Oddając się pogawędkom nawet nie zauważyliśmy, kiedy się zrobiła pierwsza w nocy. Może dobrze będzie się chwilę zdrzemnąc przed jutrzejszym (dzisiejszym;)) rajdem.

Niedziela, 2 września 2012 | Komentarze 0

Powrót z pracy. Po południu przejażdżka z rodzinką nad staw Amelung.

Czwartek, 2 sierpnia 2012 | Komentarze 0

Wycieczka nad staw do Rudy Różanieckiej.

Wtorek, 31 lipca 2012 | Komentarze 0

Narol - Ruda Różaniecka.
W południe jedziemy na przełom potoku Sopot, zwany też Czartowym Polem.

Niedziela, 29 lipca 2012 | Komentarze 0

Szumy jeszcze raz.

Poniedziałek, 23 lipca 2012 | Komentarze 0

Wodospad na potoku Jeleń. Piachy...

Sobota, 24 marca 2012 | Komentarze 0

Rano powrót z roboty. Po południu wyjazd na działkę do Babci:).

Niedziela, 18 marca 2012 | Komentarze 0

Ładnej pogody ciąg dalszy. Tym razem wybieramy się w pięcioro:). "Maluchy" do przyczepki, pozostali pedałują sami:) Cel: Park Róż w Chorzowie. Tempo jazdy "familijne".:)

Sobota, 24 września 2011 | Komentarze 0

Powrót z Ligoty. Potem jedziemy szukać kasztanów do Parku na Bytomskiej. Trzeba też zajrzeć na Amelung, M. tego nie odpuści;)