avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 73190.94 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.71 km/h - a co się będę spieszył;).

Wtorek, 11 listopada 2008 | Komentarze 6

W dobrym towarzystwie

czyli spotkanie z bikestatowiczami z bliższej i nieco;) dalszej okolicy.
Impreza pod kryptonimem 4 x 11 czyli 11.11. o 11:11 pod żyrafą. Stawili się: Kosma, Asica, Darek, Dariusz, Adamuso,
no i ja.
Wycieczka przebiegała w duchu historycznym, czyli kolejno: cmentarz żołnierzy niemieckich w Siemianowicach a potem (mapa Darka się przydała:)) pojechaliśmy do Katowic na paradę wojskową z pokazem możliwości polskich F-16. Rzeczywiście, przelecialy szybko... Dobrze, ze akurat spojrzeliśmy w niebo;), ale nie wiem czy ktoś zdążył zdjęcie zrobić.
Po paradzie każdy udał się w swoją stronę, czyli oprócz Dariusza, który pojechal w stronę S-ca, wszyscy razem pojechaliśmy dalej :D. Adam pożegnał nas w Batorym, ja odbiłem w Świętochłowicach, Darek z Kosmą i Asicą pojechali dalej w stronę Zabrza.
Dzięki za fajny wypad! Miło było się poznać w "realu"! (Wcześniej spotkałem się tylko z Dariuszem).

DARIUSZ79
| 18:22 środa, 12 listopada 2008 | linkuj Wielkie dzięki za wypadzik :D Oby takich więcej :) Ale poziomka robi wrażenie niesamowite przekonałem się :D Pozdr Dariusz
AdAmUsO
| 12:20 środa, 12 listopada 2008 | linkuj Eleganckie śmiganie :) widać że zaprawiony w bojach na tej poziomce, jestem pod wrażeniem :] i również dziękuję za towarzystwo przez te kilka wspólnych kilometrów.
Pozdrawiam
djk71
| 11:43 środa, 12 listopada 2008 | linkuj Dzięki za spotkanie, za towarzystwo i za możliwość przymierzenia się do Twojej rakiety...
kosma100
| 23:14 wtorek, 11 listopada 2008 | linkuj Dzięki :) Mam nadzieję, że będzie spokojna :)
| 22:28 wtorek, 11 listopada 2008 | linkuj Cała przyjemność po mojej stronie :) Spokojnej szychty ;)
kosma100
| 22:24 wtorek, 11 listopada 2008 | linkuj Dzięki za miłe towarzystwo :)
Pozdrawiam :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa marli