avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72944.70 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Piątek, 27 lutego 2009 | Komentarze 5

masa krytyczna

Po powrocie z pracy, pysznym obiadku i szybkim suszeniu ubrań (jakiś przelotny acz intensywny ni śnieg ni deszcz mnie dorwał) wskakuję znowu na rower i do śmigam do Katowic na masę. Przyjechało 19 rowerzystów a jeden przyszedł pieszo :) - w sumie dwudziestu :). Przejazd w sympatycznym gronie jak zwykle bardzo udany. Powrót do domu w iście sportowym tempie w towarzystwie Jacka i betona.

Górnośląska masa krytyczna luty 2009. © art75

| 21:11 poniedziałek, 2 marca 2009 | linkuj robin: Wiosną będzie lepiej :)
DARIUSZ &djk : No ja myślę - i trzymam kciuki !
[b]nahtah[b]: w ekstremalnych warunkach pogodowych rzadko jeżdżę poziomką i biorę niewygodny ale jak dla mnie łatwiejszy do opanowania rower klasyczny ;)
nahtah
| 13:36 niedziela, 1 marca 2009 | linkuj A jakoś poziomów nie widać. Nie jeżdżą na "masę"?:) Pozdro!
djk71
| 11:02 niedziela, 1 marca 2009 | linkuj Mnie też się kiedyś uda ;-)
DARIUSZ79
| 07:33 sobota, 28 lutego 2009 | linkuj Masa. Pewnie na wiosnne zawitam :D Pozdr
robin
| 22:33 piątek, 27 lutego 2009 | linkuj No proszę a nas było "oczko" o jeden więcej a ja już myślałem, że tak słabiutko było. Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hmree