avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 73146.00 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.71 km/h - a co się będę spieszył;).

Środa, 11 marca 2009 | Komentarze 4

Rano warunki niezbyt sprzyjały jeździe; intensywny deszcz ze śniegiem plus dwa strzały z wody wypełniającej wyrwy w asfalcie w którą wpadło koło samochodu zrobiły swoje... Nie ma to jak dostać prosto w twarz wodą z kałuży... Dobrze, że jest w pracy gdzie ubrania suszyć :).
A mój rower już błaga o remont. Ciężka ta zima...

djk71
| 06:36 piątek, 13 marca 2009 | linkuj Wiem, wiem, ale zbierałem się do kupna od kilku tygodni co najmniej i... zawsze mi się przypominało w trakcie jazdy po mokrym asfalcie kiedy się spieszyłem i nie było już czasu na sklep. A tak wczoraj kupiłem w końcu ;-)
| 22:55 czwartek, 12 marca 2009 | linkuj djk71: przydaje się, rzeczywiście, choć nie przed wszystkim jest w stanie ochronić.
kundello21: no, nie jest to to samo, co mineralna ;)
kundello21
| 08:48 czwartek, 12 marca 2009 | linkuj Raz napiłem sie jakiejś syfskiej wody z kałuży i potem bolało mnie gardło, a nigdy mnie nie boli. To tylko potwierdza jak dużo jest tam zarazków:/
djk71
| 06:37 czwartek, 12 marca 2009 | linkuj Przypomniałeś mi, że mam kupić przedni błotnik przed weekendem, bo już mam dość picia wody z asfaltu...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa porob