avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72777.64 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Środa, 25 marca 2009 | Komentarze 3

To już rok a minęło jak z bicza strzelil! ;)
Nawet nie wiem jak natrafiłem na bikestats - po prostu nie jestem w stanie sobie tego przypomnieć, był to zupełny przypadek. A dokładnie rok temu dokonałem pierwszego wpisu i nie powiem, że mnie to nie wciągnęło! Wcześniej gdzieś tam notowałem po kartkach i zeszytach różne rzeczy typu dst, avs, v max i tym podobne; nie przypuszczałem, że tylu rowerzystów robi to samo :). Teraz jest się z kim podzielić swoimi osiągnięciami ;), poczytać gdzie kto jeździł i co widział jak i umówić się na wspólny wypad. Ponadto potwierdza się poraz kolejny teza, że ten serwis daje porządnego pozytywnego "kopa" i mobilizuje do jazdy. Do wczoraj nakręciłem coś koło 7450 km i to jest absolutny rekord jazdy rocznej w moim wykonaniu (a jeździłem głównie do roboty :), eh, gdyby tego czasu było więcej ;))

Gratulacje dla Admina za świetny pomysł i pozdrowienia dla wszystkich, którzy zaglądają poczytać te moje raczej lakoniczne wpisy, zarówno tych, których znam osobiście (vide lewy margines - muszę uzupełnić listę), jak i tych, których może kiedyś też poznam :).

A dzisiaj: powrót z pracy ale nie od razu do domu, tylko jeszcze na Ochojec. Bardzo zimno i wietrznie, chociaż słońce co jakiś czas wygląda zza chmur, drogi mokre, na trawie leży śnieg.