avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72762.57 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Piątek, 4 września 2009 | Komentarze 3

Dzisiaj odbyło się ważne spotkanie. Mianowicie w Gliwicach, w jednej z tamtejszych knajpek spotkało się kilkoro ludzi celem założenia stowarzyszenia o wymownej nazwie "Śląska Inicjatywa Rowerowa". Razem z Darkiem i Jackiem miałem przyjemność uczestniczyć w tym wielkopomnym wydarzeniu :).

Po 30 dniach od momentu zgłoszenia tego faktu w UM Gliwice i przy przy braku objekcji ze strony tegoż stowarzyszenie zaczyna swoją działalnosć na rzecz rozwoju infrastruktury rowerowej w miastach woj. śląskiego.

Więcej szczegółów już wkrótce tutaj.

djk71
| 09:47 sobota, 5 września 2009 | linkuj Fajnie było Cię spotkać. Mam nadzieję, że grupa ruszy i wkrótce będzie o niej głośno ;-)
WrocNam
| 04:43 sobota, 5 września 2009 | linkuj Fajnie, że u Was też coś takiego będzie. We Wrocławiu działa WIR, chociaż UM raczej mało uwagi przykłada do tego co się mu przekazuje.
Pozdrawiam i życzę powodzenia, a obiekcji na pewno nie będzie (jak słusznie zauważył raptor).
raptor
| 22:31 piątek, 4 września 2009 | linkuj obiekcji nie będzie :D Bierzemy się do pracy :) Pozdrawiam Raptor (Piotr Wojciechowski)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa razpr