avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 71748.59 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.71 km/h - a co się będę spieszył;).

Sobota, 5 września 2009 | Komentarze 8

Zlot rowerów poziomych w Rogalinku koło Poznania.

Ja imprezę rozpocząłem dopiero w sobotę, ponieważ w piątek działy się inne ważne sprawy. Peleton poziomek dogoniłem koło Kórnika. Wśród zlotowiczów było wielu znajomych z ubiegłorocznej imprezy a także poznanych na BS :).

zamek w Kórniku © art75

Postój w Kórniku. © art75

dwa trajki © art75

Velomobil © art75

Jak widać nie tylko ilość ale i różnorodność konstrukcji była bardzo duża. Szczególnie dużym zainteresowaniem cieszył się obudowany rower trzykołowy, w "środowisku" ;) nazywany velocarem lub velomobilem. Poza tym były jeszcze trzy trójkołowce, dwukołowce w każdej z możliwych konfiguracji: SWB, LWB, ze sterowaniem pod- i nadsiodłowym, oprócz tego flevobike'i - czyli rowery z napędem na przednie koło i z ruchomym (skrętnym) suportem - na ogół są to sprzęty, które tylko sam właścieciel jest w stanie okiełznać:).

Flevobike (na pierwszym planie). © art75

Poziomki w Zaniemyślu © art75

na trasie © art75

Ostatnia prosta © art75

U celu, czyli w Ośrodku harcerskim w Rogalinku była okazja, żeby przyjrzeć się bliżej i popróbować jazdy na innych rowerach...

Przymiarka do velomobilu © art75

No to jazda!!! © art75

LWB USS - bardzo wygodny rowerek © art75

...oraz wspólnie pobiesiadować przy ognisku, które dłuuugo się paliło. Zwinąłem się do wyra ok. 3:00 i bynajmniej nie byłem tym, który je dogaszał ;).

Ognisko do późna w nocy © art75

Cały dzień bardzo udany, już czekam na następny zlot! :)

Anonimowy tchórz | 09:13 środa, 20 stycznia 2010 | linkuj Odjazdowy sprzęt .
kosma100
| 17:01 środa, 7 października 2009 | linkuj art75 Ale czy ja się wtedy odważę? :D
Będę na październikowej masie :)
nahtah
| 16:56 środa, 7 października 2009 | linkuj Uważajcie! Można trafić na poziomkę, która zmieni wasze podejście do obecnego, ukochanego roweru, a może się zdarzyć, że już nie będziecie chcieli zsiąść z takiego.;)
| 20:07 wtorek, 6 października 2009 | linkuj @kosma100: biorąc pod uwagę fakt, że jesteś częstym gościem w Bytomiu, ze szczególnym uwzględnieniem tamtejszej masy krytycznej, to należy się spodziewać, że taka sposobność jeszcze się nadarzy ;). (to na razie...;))
@nahtah: zgadzam się, serce rośnie na taki widok :)
@djk71: :))), wielu powiada, że kto raz spróbuje... ;)
@Kajman: faktycznie, są pewne "odrębności" ;). najważniejsze, to pomyślnie wystartować, potem już się jedzie.

Pozdrawiam!
Kajman
| 07:10 wtorek, 6 października 2009 | linkuj Fajne, ale jazdy to się chyba trzeba uczyć od początku:)
djk71
| 18:50 poniedziałek, 5 października 2009 | linkuj Niezły czad. Czyżby czas zacząć zbierać kasę na inny rower... ;-)
nahtah
| 16:13 poniedziałek, 5 października 2009 | linkuj Kolejne, super sprawozdanie ze zlotu, miło oglądać taaaki wysyp poziomek (znowu),w końcu byłem uczestnikiem.;)
kosma100
| 12:51 poniedziałek, 5 października 2009 | linkuj Niektóre rowery wymiatają :-)
Velomobil piękny.
A ja zaczynam trochę żałować, że nie odważyłam się przejechać na Twoim :)
Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa atrza