avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 73232.80 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.69 km/h - a co się będę spieszył;).

Sobota, 10 października 2009 | Komentarze 4

Rano do domu.
Wieczorem po przeczyszczeniu napędu wyskoczyłem na chwilę zobaczyć, jak to hula.
Wymiana łańcucha chyba będzie konieczna...

"Święty Józef", Chorzów © art75

robin
| 11:11 poniedziałek, 12 października 2009 | linkuj Oglądając nocną jazdę widzę, że lubisz jeździć jak pada deszcz i robić wtedy zdjęcia. Mi osobiście to nie przeszkadza jak już pada, ale wczoraj pies nie wiedział gdzie się schować :)
Rafaello
| 18:41 niedziela, 11 października 2009 | linkuj Fajny ten kościół :)
kosma100
| 11:44 niedziela, 11 października 2009 | linkuj Ładna fota :-)
nahtah
| 07:46 niedziela, 11 października 2009 | linkuj Owiewka nie wiele daje jeśli chodzi o zimno, rękawice mus założyć. Mam problem tylko ze stopami, w nie zawsze jest zimno, poza tym jest spoko.:)

Świetne zdjęcie. Byłem kiedyś w Chorzowie w jakimś kościele przypadkiem,może i w tym, to było jak byłem na szkółce wojskowej, Stare sentymentalne czasy.:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nogei