avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72959.74 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Czwartek, 22 października 2009 | Komentarze 1

Dzisiaj wolne, zajrzałem do Czeladzi, bo tam drogi podobnoż chcą budować (rowerowe).
Po drodze w Katowicach Bogucicach natrafiłem na takie oto "usprawnienia" dla rowerzystów:

Pomysły katowickich urzędników na ułatwienia dla rowerzystów © art75

nawierzchnia betonowo-trawiasta © art75

W samej Czeladzi elementów infrastrukrury rowerowej nie uświadczyłem, poza kiepskim stojakiem na rowery przed UM (może słabo szukałem?).

Wyrwikółka pod UM Czeladź © art75

Czeladzki rynek © art75

Zabytkowe budynki kopalni Saturn ogrodzone paskudnym betonowym parkanem © art75

W południe jako członek Śląskiej Inicjatywy Rowerowej udzieliłem krótkiego wywiadziku dla telewizji Czeladź (robi się o nas głośno ;)) na temat jazdy rowerem i planowanych inwestycji rowerowych w mieście.

Na koniec przejażdżka po chorzowskim parku; ostatnio rzadko mam czas, żeby tu zajrzeć.

Wielka kałuża. Dziwne, nigdy się tu tyle wody nie zbierało. © art75

nahtah
| 15:28 sobota, 24 października 2009 | linkuj Po takiej kostce super jazda jest, nie narzekajmy, przecież śrubki które się same odkręcą, można dokupić a zniszczone podzespoły(koła, ogumienie,rama) to utrzymanie dla sklepów rowerowych.;) Taki urzędas dobrze myśli - to napędza gospodarkę w równym stopniu jak dziury w asfalcie.:/
Pozdro dla poszkodowanych!:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa woscs