avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72959.74 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Piątek, 23 października 2009 | Komentarze 5

Bytomska Masa Krytyczna
W natłoku wielu różnych spraw do załatwienia pojawiły się obawy, że znów nie zdołam dotrzeć do Bytomia ale jakoś tak się to wszystko szczęśliwie poukładało i dało radę!
Na masie sporo znajomych twarzy z różnych miast regionu, niezawodny to znak, że powoli zaczyna się krystalizować grupa, którą można by określić jako śląskie środowisko rowerowe (przepraszam: śląsko - zagłębiowskie:). Oby udało nam się zarazić ideą roweru jak najwięcej osób no i wspólnie stworzyć dobry klimat do kręcenia po mieście!

djk71
| 12:37 sobota, 24 października 2009 | linkuj Dokładnie. Więc... mamy co robić ;-)
Darth | 20:50 piątek, 23 października 2009 | linkuj Codziennym zjawiskiem stanie się to wtedy kiedy powiemy sobie że już nie musimy organizować Mas a przekształcimy w to comiesięczne spotkania, od tak żeby odwiedzić rowerowych przyjaciół.
| 20:36 piątek, 23 października 2009 | linkuj fredziomf: patrzysz na ubiegły rok :). Pozdrawiam.
Dynio: na pewno przyjadę jeszcze nie raz, no i jeździmy aż do skutku, czyli do momentu, gdy - powiedzmy - obecność 50 rowerzystów na rynku nie będzie nikogo dziwić, bo stanie się codziennym zjawiskiem :)
Dynio
| 20:00 piątek, 23 października 2009 | linkuj Dzięki że byłeś i mam nadzieję że wejdzie ci to w nawyk ;)
fredziomf
| 19:50 piątek, 23 października 2009 | linkuj Heh ja mam dokładnie tak jak Ty 6003km w tym sezonie :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa stwem