avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72865.16 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Piątek, 20 listopada 2009 | Komentarze 3

Bytomska Masa Krytyczna

Wspólny przejazd bytomskimi ulicami, oswajanie kierowców z obecnością rowerzysty na drodze i krzewienie rowerowej kultury, czyli wszystko to, o co chodzi w masie krytycznej.
A do tego fajna atmosfera (coraz lepiej się znamy :)).
Na koniec przejazdu miły akcent z gorącą herbatą dla każdego uczestnika.
Nie pozostaje nic innego jak tylko znów zajrzeć za miesiąc na bytomski rynek.

| 20:00 niedziela, 22 listopada 2009 | linkuj djk71: Właśnie!
nahtah: Otóż to, wielu ludzi marzy o domku na wsi, a duże miasta często rozpatruje się tylko w kontekście ich wad, nie dostrzegając ich wielkiego potencjału, masa krytyzna może być tu przykładem.
nahtah
| 16:12 sobota, 21 listopada 2009 | linkuj Super macie z tymi masami krytycznymi, u nas to marzenie.:)Pozdrawiam.:)
djk71
| 08:54 sobota, 21 listopada 2009 | linkuj Dokładnie, fajny klimacik się robi... Oby tak był zawsze i wszędzie...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa razpr