avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72777.64 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Sobota, 16 stycznia 2010 | Komentarze 4

Zebranie Śląskiej Inicjatywy Rowerowej

Dzisiejsze kręcenie zacząłem od powrotu z pracy do domu.
Szybkie telefony do Kosmy i Darka.
O 10:30 jesteśmy umówieni w Świętochłowicach na przejaźdżkę po mieście a potem ruszamy na zebranie naszego stowarzyszenia.
W sumie na rowerach stawiło się nas czworo (jeszcze Radek z Chorzowa). Robimy krótką rundkę po Świętochłowicach z zahaczeniem o ciekawsze obiekty architektoniczne, niestety żaden niezagospodarowany:(. Niektórzy przechodnie są nieco zdziwieni obecnością czwórki rowerzystów kręcących się po mieście w środku zimy:). Po obejrzeniu najważniejszych atrakcji;) w mieście i paru miejsc zgłoszonych w UM "do poprawki" celem dostosowania dla potrzeb ruchu rowerowego dołączamy do pozostałych uczestników zebrania, którzy w większości już byli na miejscu.