avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 73212.68 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.69 km/h - a co się będę spieszył;).

Poniedziałek, 8 lutego 2010 | Komentarze 3

Spotkałem po drodze do pracy dwóch bikerów, obydwaj jechali na nieśmiertelnym Wigry a jeden z nich był kominiarzem (podobno to farta przynosi, jak się na takiego trafi ;)).
W drodze powrotnej przyblokowałem nieco potok samochodów sunących ulicą Batorego w Chorzowie umożliwiając tym samym kierowcy autobusu wyjazd z zatoki przystanku. Zdaje się, że się ucieszył, bo mrugnął mi awaryjnymi.

| 11:04 czwartek, 11 lutego 2010 | linkuj Pewnie, że są. Ja sam staram się nie uprzedzać z góry do ludzi, nawet tych za kierownicą ;))
fredziomf
| 21:59 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj Ja mam taka teorię, im gorsza pogoda, tym milsi kierowcy.
Goofy601
| 21:33 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj Czyli są jeszcze mili kierowcy autobusów :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obiep