avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72777.64 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Wtorek, 16 lutego 2010 | Komentarze 2

Nie lubię tego robić, ale zostałem zmuszony.
Mianowicie musiałem dobitnie pokazać pewnemu kierowcy co o nim myślę. Trudno, wyprzedzania na trzeciego i jazdy na czołówkę nigdy nie będę tolerował.

Po południu natrafiłem na patrol Policji sprawdzający trzeźwość kierujących. Sprawdzali każdego po kolei, ale mnie puścili. Widocznie fakt, że trzymam pion był wystarczającą przesłanką, żeby odpuścić mi dmuchanie w balonik :).

| 19:48 wtorek, 16 lutego 2010 | linkuj Owszem, zgadzam się z Tobą. Ja sam ani nie starałem się uniknąć kontoli ale i też się nie narzucałem specjalnie swoją osobą ;). A z drugiej strony mit pijanego rowerzysty jest w Polsce chyba cokolwiek przerysowany, tym bardziej doceniłem gest policjanta, który pozwolił mi przejechać bez kontroli:). Co do bytomskiego masowego piątku to w tym miesiącu niestety chyba nie dam rady :(. Praca... W ogóle w tym roku nie mam szczęscia do masy krytycznej. Nie bylem na ani jednej :/.
Dynio
| 19:13 wtorek, 16 lutego 2010 | linkuj Takie kontrole powinny być częste nawet bardzo częste.......z rowerzystami włącznie.Doświadczenie mówi że często jest inaczej,mam nadzieję że widzimy się w najbliższy piątek :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa piewa