avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72905.64 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Poniedziałek, 15 marca 2010 | Komentarze 10

Agnieszka :)
Taaak, to mi się w życiu pozmienia ;)
Ostatnio (może i ktoś zauważył a może nie) przestało przybywać wpisów w kategorii Monika też rowerem. Przyczynę tego stanu rzeczy ilustruje rysunek poniżej wykonany przez moje (naj)starsze dziecko:
Rodzina w komplecie, aktualne do wczoraj ;) © art75

Ten stan rzeczy trwał do wczoraj, kiedy to na świat przyszła Agnieszka. Cóż tu się wielce rozpisywać, nie posiadam się z radości!

A dzisiaj, korzystając z tego, że Łukasz w przedszkolu a Michał z Babcią, wyskoczyłem rowerem uzupełnić zawartość lodówki, jutro dziewczyny wracają do domu :) przy okazji parę zdjęć:
Przejeżdżając przez osiedle © art75

Zobaczmy, co tam w parku słychać.
Drzewa w piaśnickim parku oblepione marcowym śniegiem © art75

Dużo czasu nie mam, trzeba jechać...
Ul. Powstańców Śląskich na Świonach © art75

Zima nie odpuszcza ale chwilowo przestało mi to psuć nastrój :).

Dawko
| 05:51 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj No to skompletowałeś sobie niezły peletonik ;-) Gratulacje.
Rafaello
| 07:10 niedziela, 21 marca 2010 | linkuj Gratulacje!!!!Fajnie mieć tak liczną rodzinkę:)
| 21:51 wtorek, 16 marca 2010 | linkuj Dziękuję wszystkim za powinszowania, pozdrowienia od braci rowerowej Monice przekazałem (już jesteśmy wszyscy razem w domu).Teraz nic tylko czekać, aż mała trochę urośnie i zabierze się z nami na rowerową przejażdżkę :), Co do równowagi damsko-męskiej to kobietki dobrze wiedzą jak swego dopiąć, nawet, gdy nie mają przewagi liczebnej;)
Kajman
| 22:25 poniedziałek, 15 marca 2010 | linkuj No to teraz siła damsko męska się będzie wyrównywać:) Gratulacje!!!
alistar
| 21:45 poniedziałek, 15 marca 2010 | linkuj Gratulacje! :) A rysunek świetny :)
fredziomf
| 21:43 poniedziałek, 15 marca 2010 | linkuj Gratuluję, ino się obejrzysz i z dzieciakami w komplecie będziecie pedałować, czego Ci życzę.
feels3
| 21:40 poniedziałek, 15 marca 2010 | linkuj Gratulacje! :-)
Dynio
| 21:37 poniedziałek, 15 marca 2010 | linkuj Wszystkiego dobrego dla nowego członka rodziny.Już bym zakładał na Twoim miejscu blog dla nowego "bikestatowicza"
Niech się pociecha zdrowo chowa.Pozdrowienia dla Moniki !!!
kosma100
| 21:35 poniedziałek, 15 marca 2010 | linkuj :)))))))))))))))))))))))))))))))))
Buziaki dla całej Rodzinki :)))
A rysunek - the best!!!
djk71
| 21:31 poniedziałek, 15 marca 2010 | linkuj Gratulacje!!!
A rysunek śliczny :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylubi