avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72865.16 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Wtorek, 23 marca 2010 | Komentarze 3

Zawiozłem samochód do warsztatu. Oczywiście wziąłem ze sobą rower, żeby mieć czym do domu wrócić. Korzystając z okazji, że byłem w pobliżu SCC, podjechałem tam z zamiarem połażenia po sklepach. Zajeżdżam pod centrum a tam strzeżony parking dla rowerów jeszcze nie uruchomiony (a od dwóch dni wiosna)... Skandal... Tak sobie klienta nie szanować ;). Trudno, nie wydam tu dzisiaj pieniędzy ;). (Jak na złość zapomniałem kluczy od swojej blokady, bo tak, to bym przypiął grata do byle czego i już, a zostawić luzem - aż takiego zaufania do ludzi nie mam ;)). Nie pozostało nic innego jak tylko zawrócić do domu. Jeszcze na chwilę skoczyć na Ligotę (ul. Bochyńskiego nie jest moją ulubioną w Katowicach, niektórzy przeginają tu z tymi prędkościami...). Potem i tak nadrabiam dzięki sporym korkom.

| 21:30 środa, 24 marca 2010 | linkuj djk71: conajmniej, jeśli nie do TV :)
fredziomf: no wypadałoby wreszcie; gdyby się coś zmieniło w tej materii to dam znać. Chodników nie lubię ;)
Pozdrawiam.
fredziomf
| 21:08 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj Od kwietnia miło by było jakby już otwarli stojaki przy SCC.
Na Bocheńskiego elegancko pruje się chodnikiem, ja tam zawsze mam ok 25km/h i jest bez stresu.
djk71
| 20:55 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj Toż to się do prasy nadaje!!!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wbree