avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72865.16 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Piątek, 26 marca 2010 | Komentarze 1

Rano powrót z pracy.
Po południu musiałem skoczyć na warsztat samochód odebrać (dobrze, że jest ten rower, bez niego, jak bez ręki;)), przy okazji pojeździłem trochę po sklepach celem nabycia dwóch baterii o rozmiarze "N" do tylnej lampy cateye. To taki paluszek, ale trochę krótszy. Okazało się, że nie jest to takie proste (czego się już wcześniej obawiałem), tak samo jak nie było łatwe otwarcie tej lampy. W końcu dostałem - w dwóch sklepach - po jednej w każdym ;).
Baterie rozmiar "N", trudno je dostać :/ © art75

Wieczorem gwóźdź programu na dzisiejszy dzień czyli masa krytyczna w Katowicach. Frekwencja jak na Katowice całkiem pokaźna - 69 osób, w tym wielu znajomych, m.in. Dynio, hose, cusek, poznałem też (po rowerze;)) olo81, był też tobek i wielu nie udzielających się na bikestats. Atmosfera bardzo radosna, chyba odchodzimy powoli od formuły masy jako protestu a zaczynamy bardziej to traktować jak spotkanie na mieście ciesząc się wspólnym przebywaniem w nim i oswajając je:).
Niestety nie mogłem jechać do końca z uwagi na napięty plan dnia ale i tak było miło;)
Dzisiaj zrobiłem najdłuższy dystans w tym roku ;D.(I zdaje się, że pierwszy tysiąc pękł).