avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72905.64 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Piątek, 25 czerwca 2010 | Komentarze 2

"Bo mi się spieszyło" - to jest tłumaczenie palanta, który o mało mnie do rowu nie wepchnął podczas wyprzedzania (na trzeciego, a jakże) Żeby to jeszcze jakaś ruchliwa arteria była - nic z tych rzeczy. Chyba mu za dużo miejsca zostawiłem, gdybym jechał środkiem pasa, musiałby przyhamować.
Dognałem go na skrzyżowaniu, nie odmówiłem sobie przyjemności pogadania sobie z tym zagonionym człowiekiem. W takich sytuacjach rower kładę przed samochodem, wtedy delikwent się nie wymiga i swoje musi wysłuchać :).
Budujące jest to, że sytuacją zainteresował się inny kierowca, sprawdzając czy aby wszystko OK. (Myślał, że ten mnie trącił, bo rower leżał na ulicy).

Później mocno mnie przekonywał do tego, że powinienem jeździć w kamizelce (dla własnego bezpieczeństwa, he, he).

Drodzy kierowcy: nie tędy droga...