avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72777.64 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Środa, 21 lipca 2010 | Komentarze 4

Korzystając ze sposobności, że byłem w Katowicach pozałatwiać parę spraw, zajrzałem do pobliskiego parku Kościuszki, w którym to dawno już mnie nie widzieli.

W drodze do Katowic:

W stronę centrum Katowic © art75

Już w parku:

Park Kościuszki schody, po których da się wjechać:) © art75

Schody prowadzą do drewnianego kościółka:

Drewniany kościół pw. Św. Michała Archanioła © art75

Wewnątrz przyjemny chłód i zapach starego drewna.

Wnętrze kościoła © art75

Po chwili jadę dalej.
Zanosi się na przyjemny zjazd:

Z górki!!! © art75

niestety, coś, co z dalszej odległości wyglądało jak łagodny zjazd okazało się być schodami :/...

...ale po schodach © art75

Park jest dość malowniczy i o tej porze dnia prawie pusty.

Ścieżką wzdłuż wąwozu © art75

Rzadko spotykany widok w Polsce a w Katowicach to już w ogóle: normalne stojaki na rowery. Więcej takich proszę (od razu dodam, że innych nie chcę:))

Porządne stojaki rowerowe - rarytas © art75

Spojrzenie na wieżę spadochronową:

Wieża spadochronowa, świadek walk z hitlerowcami w 1939 roku © art75

Na koniec jeszcze porcja zdjęć ilustrujących różne pomysły naszych inżynierów "od ścieżek rowerowych" Pierwsze zdjęcie pokazuje, jak wydawać by się mogło prostą rzecz można (nie bójmy się tego słowa) spier..lić. Oto ścieżka nie trafiająca w kładkę pieszo-rowerową nad autostradą (widok w stronę parku)

Nie trafili ścieżką w kładkę © art75

Polski standard: przejścia dla pieszych dla rowerzystów. (Przypomniał mi się "Dzień pieszego pasażera" z "Misia" :))

Ścieżka rowerowa przerywana przejściami dla pieszych © art75

Koniec drogi rowerowej, jak zwykle, nigdzie. Żadnego zjazdu lub kontynuacji...