avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 73212.68 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.69 km/h - a co się będę spieszył;).

Czwartek, 16 września 2010 | Komentarze 0

Coś ostatnio piasta w składaku nie chodzi mi tak jak trzeba. Przedwczoraj ją rozgrzebałem, tj. tylko to co widać na zewnątrz, ale i tak wystarczy, dziś wypadałoby to poskładać. Kupiłem jeszcze po drodze z pracy płaską ósemkę - przydaje się, podobnie jak płaska siedemnastka - też pomocna a wręcz nieodzowna ;)
Do demontażu i założenia koła piętnastka musowo a przydaje się też dziesiątka, choć gdy ktoś ma dużo pary w palcach, to się obejdzie.

No udało się.

Po południu skoczyłem jeszcze do Chorzowa, Kurna felek, biegi nie chodzą, jadę na jednym i to tym najwolniejszym! (kadencja 90, a prędkość 17 km/h).
Powrót do domu, dzieci poszły spać, bawimy się od nowa; no tak, manetka w pozycji "7" a piasta na odwrót. To nie mogło działać :). Teraz jest już OK.

Jeszcze parę takich akcji i nexusa będę montował z zamkniętymi oczami :).