avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 73197.29 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.71 km/h - a co się będę spieszył;).

Wtorek, 12 października 2010 | Komentarze 5

Pojawił się artykuł w GW o problemie sygnalizowanym przeze mnie parę tygodni temu .
Straszna wiocha, wstyd na cały kraj....
Trzeba będzie się tam z masą udać.

| 21:54 czwartek, 14 października 2010 | linkuj Biuro prasowe SCC na dodatek wciska ludziom kit (nie wiem czy świadomie, czy po prostu są niedouczeni), że w zasadzie to nic się nie zmieniło, bo zakaz stoi tam od 2005 roku!
Oczywiście jest to kłamstwem, bo nie odróżniają znaku C-13a, który tam stoi i nie jest zakazem jazdy rowerów od B-9, którego tam wcześniej nie było, i sądząc po tym, co mówią ci od PR w SCC to go tam nadal nie ma.
devilek
| 17:45 czwartek, 14 października 2010 | linkuj Wczoraj to juz widzialem ... I te piekne slowa, ze sciezka zostanie otwarta jesienia 2011 roku <-- lol.

Dzisiaj oczywiscie jak tradycja nakazuje w czasie powrotu z WPKiW, nie odmowilem sobie przelotu przez zakaz i plac SCC :D
amiga
| 17:40 czwartek, 14 października 2010 | linkuj Ostatnio wspominał o tym Devilek myślałem, że se jaja robi .... Shit .......
Rafaello
| 05:36 czwartek, 14 października 2010 | linkuj Rzeczywiście wiocha:(
djk71
| 03:51 czwartek, 14 października 2010 | linkuj Czytałem o tym dziś i nie wierzyłem...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mpoto