avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 73190.94 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.71 km/h - a co się będę spieszył;).

Czwartek, 11 listopada 2010 | Komentarze 6

Przyszła wczoraj odpowiedź z SCC na nasze pismo w sprawie zamkniętej przez nich drogi rowerowej.
Zarząd SCC postanowił trwać w swoich antyrowerowych uprzedzeniach, pokrętnie tłumacząc się potrzebą zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa wszystkim przebywającym na jej terenie, dla których największym zagrożeniem mieliby być właśnie rowerzyści. Mało tego, SCC dowodzi, że rowerzyści są także zagrożeniem dla siebie samych.
Chciałbym tutaj zauważyć, że SCC jest jedymym centrum handlowym w okolicy, które postanowiło nie wpuszczać rowerzystów na swój teren, pomimo, że natężenie ruchu jest tam najmniejsze ze wszystkich znaych mi miejsc tego rodzaju, stając się tym samym najbardziej zapyziałym tego typu przybytkiem w rejonie.
Nie zostawię tego tak...

| 22:18 sobota, 13 listopada 2010 | linkuj @speed565: dobrze, że sprawa spotyka się z szerszym zainteresowaniem. Ja jeszcze ostatniego słowa nie powiedziałem.
@razor, mehow: liczę na Wasze wsparcie przy okazji jakichś happeningów, które prawdopodobnie będziemy organizować :)
@orety: dzięki za info, spróbuję się z gościem skontaktować w tym temacie.
mehow
| 11:53 piątek, 12 listopada 2010 | linkuj bo to teraz jest autostrada, jezdza nia samochodzy, ale rowery maja zakaz ;)
ajj SCC , mamy Wam tam postawic krzyz rowerowy i zrobic 2 miesieczna
powtorke z wawy? :p
razor84
| 01:30 piątek, 12 listopada 2010 | linkuj Kretyni do potegi n+1, wkurza mnie juz to grhhhhh grrr.
Skoro zrobili tam parking dla samochodow, to jak mozna zakazac tam jazdy rowerem!?
Idac tym tokiem rozumowania, na zadnym parkingu nie mozna byloby jezdzic rowerem, poniewaz parking jest dla samochodow.
Kontynuujac chore myslenie, po ulicach tez nie moznaby jezdzic rowerem, poniewaz sa dla samochodow.

Frajrezy.
speed565
| 22:10 czwartek, 11 listopada 2010 | linkuj A mój mail speed565@gmail.com.
| 22:10 czwartek, 11 listopada 2010 | linkuj Czy mógłbyś mi podesłać treść tego pisma. Jeżdżę tamtędy do pracy i jestem ciekaw jaką pokrętną odpowiedź rzucili.
A powód zakazu jest bardzo prosty. Zrobili tam parking i rowery jadąc w stronę Katowic jechałyby pod prąd. Szkoda tylko że rower dla nich to problem, a jednocześnie jazda aut między ludźmi idącymi z przystanku jest już ok.
P.S. Jazda nielegalna jest tylko w stronę Katowic. W druga można spokojnie jechać "parkingiem" i mogą cmoknąć nas w wiadomo co. Tam zakazać nie mogą :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epatr