avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 73190.94 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.71 km/h - a co się będę spieszył;).

Poniedziałek, 15 listopada 2010 | Komentarze 6

Wśród kilku miejsc, w których dziś bylem znalazło się i to, czyli nowo oddana do użytku śmieszka rowerowa w Chorzowie na Opolskiej. Jedno wielkie pasmo niedoróbek. Masakra...

mehow
| 22:01 środa, 17 listopada 2010 | linkuj wiem wiem, że Twoje zdjęcia, ale chciałem dać jakieś fory wykonawcom :]
kurcze takie rzeczy powinni pokazywać we wszystkich głównych wydaniach wiadomości ;p
| 20:40 środa, 17 listopada 2010 | linkuj @radek: pewnie tak, nieważne, że w pośpiechu i bez sensu...
@mehow: pogoda to mi wyszła, bo ja te zdjęcia robiłem :). A reszta - jak w temacie.
@speed565:
ad1: brak ciągłości drogi rowerowej, to smutna polska norma. W niektórych miastach już się połapali, że można ścieżkę puścić z tyłu wiaty przystakowej.
ad2: przykład niechlujnego wykonania.
ad3: otóż to, niech rosną.
ad4: odnośnie mojego czepiania tego winkla od ekierki, to będę obstawał przy swoim. Widywałem (co prawda za granicą, ale zawsze) przejazdy rowerowe przez jezdnię po skosie. (mam gdzieś zdjęcie, jak znajdę to Ci podeślę).
Z podsumowaniem Twojego komentarza odnośnie zasadności budowy tej ścieżki, to jak najbardziej się z Tobą zgadzam, jest ona tam niepotrzebna, co zresztą też napisałem w tym miejscu.
@kubush: mówię Ci, ręce opadają.
Pozdrawiam wszystkich!
kubush
| 13:12 środa, 17 listopada 2010 | linkuj właśnie przejrzałem załączone zdjęcia, masakra...
podobają mi się drzewka na ścieżce :-)
speed565
| 10:48 środa, 17 listopada 2010 | linkuj Częściowo się z Tobą zgadzam.
1. Brak oznakowań przy skrzyżowaniach powoduje że ciągłość drogi jest przerwana. Moment przy przystanku powinni lepiej rozwiązać (chociaż sam nie wiem jak).
2. Wysokość krawężników to bubel biorąc pod uwagę że je obniżali (nie mogli do końca?).
3. Drzewa na drodze - źle to wygląda, ale wole chyba mieć drzewa niż prostą drogę, szczególnie że akurat tam ruchu rowerowego aż takiego nie ma.
4. Odnośnie tego kąta prostego przy przejeździe to trochę czepianie. Przed przejazdem należy zwolnić i upewnić się że się nie wjedzie przed auto, więc taki zakręt to nie problem.
Największym bublem tej drogi jest wybudowanie jej bez idącego wzdłuż niej chodnika. Koniec końców i tak będzie trzeba robić zygzak między pieszymi :(
A największym bublem jest fakt, że wybudowali tą drogę w miejscu, gdzie tak naprawdę nie jest potrzebna i nie ma na nią miejsca. To największy grzech naszych władz.
mehow
| 07:21 środa, 17 listopada 2010 | linkuj OMG!!!!!!! :O jedyne co im wyszło to chyba pogoda w trakcie robienia zdjęć :p
masakra jakaś, nie szkoda kasy na takie hmm nawet nie wiem jak to nazwać
najbardziej szokuje ta kolizja z przystankiem/kioskiem + "łuki" o kącie prostym
reszta to już standard (krawężniki, drzewa, brak oznakowania)

ogólnie strasznie!
radek3131
| 23:28 wtorek, 16 listopada 2010 | linkuj Aby zdążyć przed wyborami. :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cnymo