avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72971.84 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Czwartek, 30 grudnia 2010 | Komentarze 4

W miarę upływu kolejnych miesięcy tego roku musiałem co jakiś czas rewidować swoje nieśmiałe plany ale okrągła piątka cały czas zdawała się być w zasięgu możliwości na ten rok.
I faktycznie, uda się to osiągnąć, choć wymagało to dzisiaj trochę wysiłku z mojej strony, szczególnie przy tej pogodzie jaka panuje. Rano po wyjściu z pracy pojechałem pokręcić do WPKiW. Wjeżdżając do parku od innej strony, niż zwykle mam okazję przyjrzeć się skansenowi w zimowej scenerii.
Chorzowski skansen © art75

W parku tłumów nie ma, głównie trenujący biegacze. Potem jadę jeszcze do Świętochłowic, robię zakupy na sylwestra i finiszuję kilkoma okrążeniami wokół Skałki.
Śnieg swój opór stawia, poza tym ujemna temperatura, która na trasach po pięć-dziesięć kilometrów nie daje się specjalnie we znaki lecz po czterdziestu powoduje, że robi się zimno w nogi, sprawia, że taki dystans to już spore wyzwanie - nie to samo, co latem w przyjemnym ciepełku;). Dzięki przejechanej dzisiaj "czterdziestce" jutro po przyjeździe do pracy osiągnę zakładane w tym roku 5000 km :).

Berwing
| 13:05 sobota, 1 stycznia 2011 | linkuj Buty bundeswehry rozwiązują problem z marznącymi palcami (odkąd dostali po łomot od ruskich w zimę to buty robią ciepłe ;) ) Gratuluję 5000km - najlepszego w Nowym Roku :)
wolfik
| 15:21 piątek, 31 grudnia 2010 | linkuj Mi też palce u nóg wymarzają, co bym nie robił, najprościej się do tego przyzwyczaić:)
| 14:50 piątek, 31 grudnia 2010 | linkuj U mnie palce w porządku, za to zmarzły mi pięty ;)
Dynio
| 23:24 czwartek, 30 grudnia 2010 | linkuj Tobie nogi zmarzły po 40 a mi po 10 kilometrach.Coś strasznie marznę w palce u nóg i w nic więcej.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tazrz