avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72865.16 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Czwartek, 20 stycznia 2011 | Komentarze 2

Służbowa wycieczka do Katowic, mam chwilę czasu, więc zaglądam do WPKiW lekko przyprószonego śniegiem
prószy... © art75

W drodze powrotnej byłem zmuszony do udzielenia ustnej reprymendy pewnemu kierowcy, nie pierwszej już młodości, który po tym, jak ledwo skończył mnie wyprzedzać, (a może nawet i nie skończył), postanowił zaparkować na chodniku, zajeżdżając mi bezceremonialnie drogę. Gdy próbowałem mu uzmysłowić, że powinien przywiązywać większą uwagę do tego co, się wokół niego dzieje na drodze, to tylko zrobił głupią minę i machnął ręką, jakby chciał dać mi do zrozumienia, że i tak ma mnie w...wiecie, gdzie:/.
Niereformowalny typ...

| 23:10 piątek, 21 stycznia 2011 | linkuj He, he, kapelusz miał, a jechał czinkłeczento (czyli podobne do daewoo-tico). I jak tu nie popadać w stereotypy:)
kosma100
| 23:00 piątek, 21 stycznia 2011 | linkuj :/
Nie generalizując zadam pytanie: czy ten pseudo-kierowca miał nakrycie głowy (kapelusz) i prowadził Daewoo?
Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kimza