avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72865.16 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Niedziela, 27 marca 2011 | Komentarze 3

Wczoraj pisałem o dłuższym dniu dzięki przesunięciu czasu, a dzisiaj jeździłem po ciemku.;)
Kilka zdjęć nocnych: obydwie budowle widzę z okna swojej kuchni:)
Kościół św. Barbary w Chorzowie © art75

Trudno jest znaleźć miejsce, z którego nie wchodziłby w kadr jakiś słup ze znakiem lub sygnalizatorem albo latarnia uliczna... Chaotyczna ta pzestrzeń miejska...
Chorzów nocą © art75
Kategoria nocna jazda

bijance
| 12:42 wtorek, 29 marca 2011 | linkuj Dzięki za odwiedziny i pierwszy komentarz na moim blogu :)
Krzyżuje się Wełna z Nielbą, z wikipedii: "W Wągrowcu znajduje się unikatowe zjawisko geograficzne – skrzyżowanie rzek – błędnie zwane bifurkacją. Tworzą je Wełna z Nielbą, krzyżując się pod kątem prostym. Jest to twór sztuczny – kanał wybudowany w wieku XIX w trakcie prac melioracyjnych systemów dolinnych obu rzek."
Dzisiaj już było zupełnie inaczej, nic mnie nie boli, więc nie jest źle :)
BTW- mam znajomą w Świętochłowicach :)
Pozdrawiam i miłego dnia życzę!
| 14:23 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj Ano dziwnie, zwłaszcza z rana, jak trzeba się z łóżka zwlec;) Podobnoż ludzki organizm lepiej toleruje wydłużanie doby ( np. lot na zachód) niż jej skracanie (w drugą stronę;)). Cieszę się, że foty przypadły do gustu, może te wszystkie słupy należy potraktować jako element kompozycji;)
causeilovemybike
| 22:30 niedziela, 27 marca 2011 | linkuj Głupia ta zmiana czasu, jakoś dziwnie organizm na to reaguje. Przynajmniej mój. A jeśli o foty chodzi, to mimo tych wszędobylskich słupów i innych pierdoł, są naprawdę fajne!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa degoo