avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 73190.94 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.71 km/h - a co się będę spieszył;).

Czwartek, 16 czerwca 2011 | Komentarze 2

Po powrocie z pracy do domu (wreszcie:)) pojechaliśmy z autem na przegląd przed wyjazdem na urlop. W czasie, gdy samochód był u mechanika my wyciągnęliśmy rower i wyruszyliśmy na rekonesans okolicy (czyli rejon Dąbróki Małej, Szopienic na koniec docierając do Mysłowic). Swoją drogą to Mysłowice dały się poznać jako straszna dziura: przyszła nam ochota na lody. Na całym rynku nie uświadczysz!...Wszędzie tylko to piwsko, w ostateczności pizza...:/ Byliśmy rozczarowani (żeby nie powiedzieć zdegustowani...) Szopienice pod tym względem wypadły ciut lepiej;).

| 18:02 niedziela, 19 czerwca 2011 | linkuj Myślę, że w wielu miastach naszej okolicy drzemie potencjał, lecz słabo wykorzystany.
ficus
| 21:43 sobota, 18 czerwca 2011 | linkuj Mimo, iż jako mieszkańcowi może i mi nie wypada, ale w 100% się zgadzam z krytyką Mysłowic... Nic a nic w tym mieście ciekawego nie widzę. ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa woscs