avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 73156.82 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.71 km/h - a co się będę spieszył;).

Sobota, 10 września 2011 | Komentarze 0

Na zlot przyjechało około 50 rowerzystów na poziomkach. Rano udajemy się do Opola
Poziomki na trasie © art75

Po drodze zwiedzamy pomnik utytułowanego polskiego kolarza, Joachima Halupczoka, zmarłego nagle w 1994, który wywodził się z tych stron.
Pomnik Halupczoka © art75

W drodze do Opola © art75

Na opolskim rynku © art75

Odwiedziliśmy także Krasiejów, gdzie podczas eksploatacji margli natrafiono na szczątki dinozaurów i z tej to okazji powstał tu dinopark.
W krasiejowskim Dinoparku © art75

Ciekawy most na Małej Panwi w Ozimku:
Most na Małej Panwi © art75

Pomysłowość konstruktorów poziomek zdaje się nie znać granic;)
Rower z boczną przyczepką © art75

Wieczór nad jeziorem Turawskim © art75

Dzień powoli się kończy, ale przed nami jeszcze długi wieczór, który upłynie nam na próbowaniu jazdy na różnych rowerach (a na każdym inaczej sięjeździ), grillowaniu, wymianie doświadczeń i rozmowach na wszelakie inne tematy, niekoniecznie dotyczące rowerów.:)