avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 73197.29 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.71 km/h - a co się będę spieszył;).

Wtorek, 17 kwietnia 2012 | Komentarze 2

Po pracy jazda na salę gimnastyczną - zaczynamy grać w nogę; nawet udało się dziesięciu chłopa zebrać, co nie jest takie proste - i napawa optymmizmem na przyszłość.
Na tyle dawno nie grałem, że już zapomniałem, że mam jeden but dziurawy, na szczęście nie jest to dziura w podeszwie, tylko przetarcie gdzieś z boku na podbiciu, jeszcze się da spokojnie pograć.
Po godzinie wychodzą braki kondycyjne a jeszcze pół przed nami. Jutro zakwasy murowane... W przyszłym tygodniu powino być już lepiej;)

| 21:02 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj Racja, parę razy się już o tym przekonałem. Na szczęście nie były to jakieś ciężkie urazy. Będę uważał :-). A dzisiaj większość ekipy też postawiła na oglądanie... (Finał PP: Ruch - Legia, a tu w składzie sami kibice Ruchu ;-)) W związku z powyższym nie pograliśmy za bardzo ;/.
djk71
| 06:06 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj To strasznie kontuzjogenny sport... Ja poprzestaje na oglądaniu :-)
Uważaj na siebie...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yjest