avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72905.64 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Czwartek, 9 sierpnia 2012 | Komentarze 10

Dwa rekordy
Tytułowe dwa rekordy to rekord wysokości n.p.m. którą udało się zdobyć rowerem poziomym (góra Żar, 761 mnpm), oraz naruszony (bo trudno mówić o pobiciu;), rekord dziennego dystansu; wcześniejszy, już ponad czternastoleni rekord dobowego przejazdu opiewał na 224 km, czyli ledwie o 4 mniej, niż nowo ustanowiony;)

Link do zdjęć

| 20:10 poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | linkuj Dzięki:) Dodaję numer do kontaktów, jeśli będę w tej okolicy to dam znać :)
Kajman
| 19:16 poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | linkuj Następnym razem wal śmiało, łatwo nas znaleźć bo jesteśmy nieopodal drogi z ronda w kierunku Porąbki. Jak by co to dzwoń 604 441 604:)
| 21:38 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj @biber: Dzięki! W Beskidy jest stosunkowo niedaleko, więc pewnie coś jeszcze popróbuję ;)
@Kajman: Jadąc przez Kobiernice pomyślałem o Was. Nie ukrywam, że chętnie bym Was poznał osobiście :).
@Berwing: Dziękuję! Ciekaw jestem, jaką poziomką najefektywniej wjeżdżałoby się pod górkę

Nie wiadomo dlaczego przestały się wyświetlać zdjęcia, gdy zacząłem edytować wpis; awaryjnie zamieszczam link do zdjęć na googlepicasa.
Berwing
| 18:49 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj Dołączam się do gratulacji, dystans konkretny :)
Kajman
| 17:08 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj Jechałeś koło nas, szkoda że nie dałeś znać.
Gratulacje dystansu i podjazdu:)
biber
| 10:12 sobota, 11 sierpnia 2012 | linkuj Gratulacje! Życzę zdobywania kolejnych szczytów
Wiatru w plecy!
| 22:03 piątek, 10 sierpnia 2012 | linkuj @djk71: dzięki Darek. Ot taka szosówka o dość nietypowej konstrukcji;)
@k4r3l: Jazda pod górkę faktycznie wymaga większego wysiłku niż na klasycznym rowerze (nie ma jak na pedałach stanąć;)), za to wygodna pozycja podczas jazdy w dół to wynagradza:). Dzięki za komentarz:)
@Biker1990: Na poziomce plecy nie bolą;) Tutaj znajdziesz opis roweru i co nieco na temat jazdy na nim
Biker1990
| 07:41 piątek, 10 sierpnia 2012 | linkuj Rower poziomy jest bardzo wygodny,ale też ma swoje wady. Jedynym plusem jest to,że jak bolą plecy to można się oprzeć o siedzenie :D. O gratuluje przynajmniej zmieściłeś się w ciągu 10 godzin,Napisz coś o tym rowerze jak się jeździ ?
k4r3l
| 06:54 piątek, 10 sierpnia 2012 | linkuj Nie wiem jak się jeździ na poziomce, ale wydaje mi się, że trzeba mieć większy power w nogach. Dlatego też duży szacun i respekt za wjazd na Żar! Że o dystansie nie wspomnę :)
djk71
| 06:45 piątek, 10 sierpnia 2012 | linkuj Szacun Artur. :-)
Poziomka wciąż mi się kojarzy z transportem miejskim.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa takja