avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72944.70 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Środa, 15 sierpnia 2012 | Komentarze 0

Wstałem dość późno (trudno było nie wykorzystać możliwości odespania zaległości;)). Około południa wyruszam w kierunku Rogoźnika i dalej Góry Siewierskiej, Mierzęcic, Ożarowic, Świerklańca i Stroszka, gdzie odwiedzam brata. Trasa wiedzie asfaltami o małym natężeniu ruchu w mniej lub bardziej pagórkowatym terenie, (nazwa "Góra Siewierska" nie jest bynajmniej na wyrost, może ne ta skala trudności co w odwiedzonych niedawno Beskidach, ale pod górkę jest;))
Rogoźnik © art75

W Świerklańcu © art75

Wieczorem na niebie pojawiły się dość złowrogo wyglądające chmurzyska.
Czarne chmury nad Stroszkiem © art75

Na szczęście tym razem z wielkiej chmury... deszczu wcale nie było;).
Nowo odwiedzone gminy: Psary, Mierzęcice, Ożarowice.
Kategoria jazda na poziomie, zg