avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 73190.94 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.71 km/h - a co się będę spieszył;).

Niedziela, 20 kwietnia 2008 | Komentarze 5

OSIEM DNI!!! Takiej przerwy w kręceniu nie miałem od nie pamiętam jak dawna! A wszystko przez paskudnego wirusa, który mnie męczył przez tydzień. Z rana pogoda nie nastrajała do jazdy ale wieczorem nie potrafilem sobie odmówić i pokręcilem się trochę po okolicy. Zapowiada się zimna noc, jutro do pracy trzeba będzie się cieplej ubrać.
url=http://photo.bikestats.eu/15898/miasto_noc_chorzow.html][/url]
Chorzów, ul. Wolności

Przejazd pod deteeśką lub, jak kto woli, średnicówką.

Wygląda na to, że mamy dziś pełnię.
Kategoria nocna jazda

art75 | 16:03 poniedziałek, 21 kwietnia 2008 | linkuj Spoko, Hose, nie pisałem tego ze złością, zapomniałem emotikona dorzucić ;)
Ci mówię, Vanhelsing, to już chyba jakaś epidemia! Kuruj się chopie, bo w piątek masa w K-cach! Może zajrzysz?
hose
| 11:13 poniedziałek, 21 kwietnia 2008 | linkuj :D każdy kręci ile może, pisząc ten pierwszy komentarz nie miałem nic złego na myśli, a na pewno nie uszczypliwość ;)
btw fajna ta pierwsza fotka.
vanhelsing
| 09:04 poniedziałek, 21 kwietnia 2008 | linkuj Może i ja mam takiego samego wirusa, bo mnie zaczął 8 dzień męczyć i końca nie widać :(

Pozdro: P
| 00:06 poniedziałek, 21 kwietnia 2008 | linkuj Ale z Ciebie żartowniś!
hose
| 23:45 niedziela, 20 kwietnia 2008 | linkuj w styczniu i lutym miałeś większą przerwę :P

pozdrower

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nimio