avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 73197.29 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.71 km/h - a co się będę spieszył;).

Niedziela, 16 września 2012 | Komentarze 5

Niestety nasz pobyt na BSOrient powoli dobiega końca. Pakujemy się.
Jest jeszcze chwila czasu na kawę u Eli i Piotra. Część ekipy zamierza ruszyć na podbój zamku siewierskiego, my już musimy się pożegnać i wracać do domu.

Droga do PKP Łazy tym razem przebiegła bez perturbacji;).

Z Błędowa do Łaz © art75

Niestety jeden pociąg odprowadziliśmy wzrokiem, następny, jak na złość, dopiero za godzinę (na ogół jeżdżą co pół...). Wobec tego szukamy lodziarni, a wcześniej kupujemy bilety. Estetyka otoczenia dworca w Łazach delikatnie mówiąc nie rzuca na kolana, ale za to na stacji jest kasa biletowa, coraz rzadszy obrazek na naszych dworcach.
Do domu dojeżdżamy około godziny 14:30. Chłopcy z przejęciem opowiadają o naszych perypetiach i pokazują dyplomy. W sumie przejechaliśmy "więcej kilometrów niż jest do Kaliny" - dla nich do dość konkretny odnośnik.:)

I tylko Agnieszka nie może zrozumieć dlaczego nie wzięliśmy jej ze sobą.
Przecież też umie rowerem jeździć...;)

"Za rok jadę z wami" © art75
Kategoria jazda familijna

amiga
| 07:26 wtorek, 2 października 2012 | linkuj art75 Przepis osobiście jest mi na rękę :), nie muszę kombinować z biletami, nie muszę się uganiać po dworcu, przebijać do konduktora w pociągo, po prostu mam na niego poczekać, jak nie przyjdzie to trudno. a te ostatnie zdanie to chyba bardziej dla konduktorów, aby się odczepili
| 19:21 poniedziałek, 1 października 2012 | linkuj @djk: Postanowiliśmy, że zrobimy sobie męski wypad:)
@Kosma: zostaniemy monopolistami w tej kategorii (na jakiś czas) :)
@amiga: rośnie, i to szybko... . Wynika z tego, że to nie ja mam szukać konduktora, tylko on mnie :) Nie za bardzo kumam o co chodzi w tym ostatnim zdaniu...
amiga
| 08:31 czwartek, 27 września 2012 | linkuj Po prostu rośnie mała Bikerka :)

A tak z ciekawostek:
Na mocy §5 pkt. 2 Karty Praw Pasażera, przyjętej przez Urząd Transportu Kolejowego, zwalnia się z opłaty dodatkowej za wystawienie biletu podróznych odbywających przejazd z rowerem: Pasażer za przejazd z rowerem obowiązany jest do uiszczenia przewoźnikowi kolejowemu ceny biletu oraz opłaty za przewóz roweru, zgodnie z cennikiem tego przewoźnika kolejowego. Pasażer, który nie zakupił biletu przed odjazdem pociągu i nie zgłosił się niezwłocznie po wejściu do pociągu do kierownika pociągu, konduktora lub innej osoby od której można zakupić bilet, nie jest obowiązany do uiszczenia przewoźnikowi kolejowemu opłaty za wydanie biletu ani opłaty dodatkowej za brak ważnego biletu. Przewoźnik kolejowy nie może odmówić osobie podróżującej z rowerem wystawienia biletu w pociągu ani żądać, aby osobie tej towarzyszyła inna osoba.
kosma100
| 06:36 czwartek, 27 września 2012 | linkuj Jak Agnieszka pojedzie na następną edycję to jest duża szansa, że Dyplom dla najmłodszego uczestnika otrzyma ponownie członek Waszej Rodzinki ;-)
djk71
| 06:30 czwartek, 27 września 2012 | linkuj Umknęło mi, że masz córkę.
Właśnie... Czemu jej nie wziąłeś? ;-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rdzik