avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72837.96 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Niedziela, 24 marca 2013 | Komentarze 8

Dzisiejszym wpisem zamykam pięć lat swojej bytności w tym jakże znakomitym serwisie. Zleciało, nawet nie wiem kiedy. W ciągu tego okresu przejechałem ponad 30600 km, w 1490 dni, co daje średnio 298 dni z rowerem i ponad 6000km w skali roku.

Pięć lat z BS podsumowałem krótką wieczorną przejażdżką rowerem poziomym. Dzisiejszy wieczór nieco cieplejszy niż wczoraj; mróz jednocyfrowy, niecałe minus osiem :).

Nawiasem mówiąc, to po tym, jak przejrzałem sobie swoje marcowe wpisy z poprzednich lat, stwierdzam, że mróz i śnieg - nawet pod koniec miesiąca - należy traktować raczej jak typowe zjawisko a nie jakąś anomalię pogodową.

Pozdrawiam wszystkich i byle do wiosny, ale takiej prawdziwej: ciepłej i zielonej:).

| 10:09 sobota, 30 marca 2013 | linkuj Nie sądziłem, że będzie to brzmiało aż tak niejednoznacznie...;)
kosma100
| 08:52 piątek, 29 marca 2013 | linkuj Też najpierw zrozumiałam Twój wpis jak amiga :-)
Gratulacje!
amiga
| 08:11 piątek, 29 marca 2013 | linkuj Uff... myślałem, że ogólnie chciałeś zamknąć na 25000, dawno zresztą nie było wpisu na bs..
| 20:07 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj @amiga: Jeśli dobrze zrozumiałem to zwięzłe pytanie, to odpowiem, że następnym wpisem otworzę kolejne :)
@biber, @Berwing1: A dzięki, choć czasem chciałoby się więcej i dalej, niż tylko po okolicy:)
@Berwing2: Tak, oczywiście, na tyle mnie to wciągnęło, że bloga zachowam i będę go dalej prowadził, choć specjalnie poczytny nie jest ;), ale może kiedyś najdzie mnie jakaś bardziej regularna wena;).
Pozdrawiam wszystkich:)
Berwing
| 19:43 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj Btw Zakładam że zamykasz tylko owe pięć lat - nie bytność na bikestats całkowicie - bo różnie można interpretować..
| 19:41 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj Ładny wynik, gratulacje :)
biber
| 17:32 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj Gratulacje! Wiatru w plecy!
amiga
| 09:19 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Why ?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yslan