avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72837.96 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Niedziela, 22 czerwca 2008 | Komentarze 3

W zasadzie w tym gronie to nie ma się specjalnie czym chwalić ale jako, że byl to pierwszy trzycyfrowy dystans dzienny w tym roku, więc to odnotuję :)
Pogoda bardzo dobra: słońce, wiatr praktycznie żaden.

Trasa: Świętochłowice - Chorzów Stary, Piekary, Świerklaniec, Rogoźnik, Góra Siewierska (tu V max 62,6 km/h - na kołach 20"!!:), jakieś inne wioski, Mierzęcice, koło lotniska w Pyrzowicach (ta nowa droga do lotniska w pewnym momencie spowodowała że nie bardzo wiedziałem, gdzie jechać :), Potem były Ożarowice, Zendek, Brynica, znowu Świerklaniec, Wymysłów, Dobieszowice, Piekary, Żabie Doły, i na koniec trochę po Chorzowie, żeby dobić do tej stówy :))!
no to mamy tak:
trp :102,01
avs: 24,1
time: 4:13:38
max: 62,6

Trochę mi nogi zjarało...

Wieczorem jeszcze na Dolinę Górnika w pewnej sprawie... (Już "zwykłym";) rowerem i w długich spodniach).

| 14:59 czwartek, 26 czerwca 2008 | linkuj Powiadacie? Dzięki za dobre słowo ;), Mam nadzieję, że czas mi pozwoli na odbywanie kolejnych takich lub dłuższych wycieczek.
hose
| 23:56 poniedziałek, 23 czerwca 2008 | linkuj no jasne, że jest czym się chwalić! nie każdy potrafi nakręcić setkę na raz. gratuluję bo jest czego :)

pozdrower
karla76 | 22:38 poniedziałek, 23 czerwca 2008 | linkuj zawsze jest się czym chwalić!!!gratulacje ART!:))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa educz