avatar Ten blog rowerowy prowadzi art75 z miasteczka Świętochłowice. Mam przejechane 72905.64 kilometrów w tym 2040.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.70 km/h - a co się będę spieszył;).

Poniedziałek, 31 października 2011 | Komentarze 2

Po pracy pojechałem na ulicę Siemianowicką w Chorzowie Starym, w przebiegu której na miejscu torowiska po zlikwidowanej linii tramwajowej nr 12 ma powstać droga rowerowa. Trzeba zrobić prywatną wizję lokalną, obfotografować newralgiczne miejsca i może coś podszepnąć w MZUiM, żeby to miało ręce i nogi.
Tu ma powstać nowa droga dla rowerów © art75

Zdjęć oczywiście zrobiłem więcej ale chyba nie ma sensu wszystkiego tu wrzucać.

W centrum Chorzowa natrafiam na spore korki, choć rano miasto wydawało się nieco opustoszałe. Oczywiście samochody stoją bardzo nierówno, utrudniając lub wręcz uniemożliwiając ominięcie ich prawą stroną... A potem trzeba jeździć po chodnikach albo strefach wyłączonych z ruchu i mandaty się dostaje;/
A do skrzyżowania daleko... © art75

5000 km mi dzisiaj na ten rok stuknęło; ciekawe, czy uda się jeszcze "szóstkę" złamać :-) Dwa miesiące jeszcze mamy, wydaje się to wykonalne, pod warunkiem, że śnieg za tydzień nie spadnie ;)